Kadınlar iki soyadı kullanınca ya da eşinin soy adını almayınca erkekler neden arıza çıkartıyor?

Soy erkekten devam ediyor diyorlar kadınların soyadı zaten erkekten geliyor. Kadınlar iki soyadı kullansın ya da eşinin soyadını almasın hemen aile yapısını bozdunuz diyorlar. Soyadı kanunu 1934 te çıktı. 1934 öncesi aileler aile değilmiydi yani. Erkekler bu konuda ne kadar duysullar. Başka erkeğin soyadını beğenmiyorlar

Güncellemeler
11 ay
Ha bu arada soyadı çirkin olab erkekler bir zahmet siz soyadı dayatması yapmayın
Kadınlar iki soyadı kullanınca ya da eşinin soy adını almayınca erkekler neden arıza çıkartıyor?
Cevapla