Kadınların evlendiklerinde eşlerinin soyadlarını almaları haksızlık mı?

Sanki o zamana kadar olan geçmisini silmis gibi oluyorsun.
Kadınların evlendiklerinde eşlerinin soyadlarını almaları haksızlık mı?
Cevapla