Evlendikten sonra kadınların sadece kendi soy isimlerini kullanmaları doğru mu?

Eski kimliği kimler özledi?😀
Eski kimliği kimler özledi?😀
Bu konuda beylerin düşünceleri nelerdir?
Kizlar siz yine kendi soy adınızla devam etmek ister miydiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece ve sadece kendi soy adınız olacak 🤦‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Öyle bir hak varmış zaten ahaha ben bilmiyordum sorry😀😀😀
Evlendikten sonra kadınların sadece kendi soy isimlerini kullanmaları doğru mu?
Cevapla