Evlendikten sonra kadınlar, eşlerinin soyadını kullanmalı mı?

Beyler; sizce kadınlar eşlerinin soyadını kullanmalı mı? Eğer kullanmak istemese karşı çıkar mısınız?
Evlendikten sonra kadınlar, eşlerinin soyadını kullanmalı mı?
Kadın arkadaşlar; evlendikten sonra kendi soyadınızı mı, yoksa eşinizin soyadını mı kullanmayı tercih edersiniz?
Evlendikten sonra kadınlar, eşlerinin soyadını kullanmalı mı?
Size göre hangisi doğru? Bir kadın, evlendikten sonra eşinin soyadını mı kullanmalı, yoksa kendi soyadını kullanmaya devam mı etmeli?
Evlendikten sonra kadınlar, eşlerinin soyadını kullanmalı mı?
Cevapla