Detayı okursanız sevinirim. Lütfen ciddi ve mantıklı bir şekilde dinleyin beni çok ihtiyacım var?

Eşim üç ayları tuttu ve üç ay boyunca da gerçekten yorgun ve halsizdi tahmin edebileceğiniz gibi karı kocalığın getirdiği şeyleri üç ay boyunca yapmamış olduk ve ben inanın bir kez bile söylenmedim bu tarz şeyler evliliğimizin başından beri oluyor yani uzun süreler bir ay iki ay gibi sürelerin olduğu oldu biliyorsunuz Ramazan’dan da çıktık ben de yeni temizlendim ve bu sabah kendi istedi fakat saat zaten on olmuş ve geç uyanmışım çocuk 1,5 saat sonra okula gidecek kahvaltı hazırlamam gerekiyor yani zaman bana göre hiç müsait değil işte çocuk var okula gidecek falan deyince Nazan’a çektiğimi söyledi fakat yine yapacağını yaptı o sırada çok afedersiniz ama yapması gereken yeri o anki o şeyde bulamadı ve ben de dur dedim aslında ona yardımcı olmak istiyordum ama anlamadı sinirlendi kendisi zaten rahatlamış olduğu esnada yani böyle bir sorunu da var ne yazık ki ilk seferde bir erken bırakma oluyor umarım anlıyorsunuzdur ve lütfen gerçekten çok ihtiyacım var yani inanılmaz yıprandığım ve bunları anlatabileceğim etrafımda hiç kimse yok ama sinirlendi çok öfkelendi ben de bu triplerin yersiz olduğunu zaten kendisinin rahatladığını asıl sinirli olması gerekenin ben olduğumu söylediğimde benim ne kadar terbiyesiz bir kadın olduğumu söyledi ondan daha doğrusu o benden uzaklaşıyormuş bunu ifade etti ben de alışık olduğu şeyler bunları biliyorsun dedim anne ve babasının arasında da böyle bu tarz bir problem var onu kastettim artık sinirlendim yaptığım doğru değildi evet anlamına hakaret etti ve evliliğimizin başından beri inanın böyle problemler var ben konuşmaya çalıştığımda da işte şikayet ettiği şeyler vardı benle alakalı bunları telafi etmeye çalıştığımda da bir şey düzelmedi ya bir şey düzelmiyor bu adamda ve ben etrafıma bakıyorum bazen arkadaşlarımdan duyuyorum yani gerçekten sıkıntılı yani on günü çok uzun zanneden insanlar var bize göre on gün çok kısa ve ben çok gencim ya 28 yaşındayım daha bir kadın gibi hissedemiyorum onun yanında beni çok sinirlendiriyor umarım beni anlayabiliyorsunuzdur ve gerçekten sapık subuk yorumlara hiç ihtiyacım yok lütfen bu adamla nasıl konuşmalıyım bana yardımcı olur musunuz

Detayı okursanız sevinirim. Lütfen ciddi ve mantıklı bir şekilde dinleyin beni çok ihtiyacım var?
Cevapla