Acil ciddi bir sekilde okursanız sevinirim yardiminiza ihtiyacim var?

Iliskimde en çok çabayı ben sarfettigim. icin ve karşılığını acı çekmekten başka birsey görmüyorum çok şey yaşadım gerçekten bana hayatımı zindan etti ailem haklı yani görmedim şeyleri gordu için iliskimi istemiyorlar kısa ve öz yazıyorum ve ablam bir hocadan yardım istemiş bu hocada bana sözde dua yazdığını bunu yastığın altına koyun o kişiden soğucami soyledi ve bir başka duada suyun içine konuldu hergun sabah akşam bir bardak o duayı sudan cikartip icilmemi soylemisler ve biride kapimizin eşine koyulcakmis bana bu kisiyi unutmak için ondan nefret etmem için yapıldığını söylediler ne oldunu bilmiyorum başka biseymi acaba ayrılmamiz icinmi yoksa gerçekten ona soğuk olmam icinmi yapıldı yardımcı olun böyle şey ne için yapilir

Acil ciddi bir sekilde okursanız sevinirim yardiminiza ihtiyacim var?
Cevapla