Acil yardımcı olabilir misiniz biraz uzun ama okursanız sevinirim?

Eşimle 3 yıldır evliyiz bir oğlumuz var henüz 1 yaşında oğlum doğduğundan beri çok fazla tartışıyoruz hiç bir şekilde anlayış göstermiyor yardımcı olmuyor çocuk konusunda herşeyi ben yapmam gerekiyor benim görevimmiş gibi yansıtılıyor doğum yaptığımda kayınvalidem geldi eşim başka bir yerde görevdeydi emzirmem gereken bir bebek olduğu halde kayınvalidem yemek yapmıyordu çorba makarna yiyordum hergün ben söylersem alınır diye eşime anlattım durumu bencilsin nankörsün yapıyor ya daha ne istiyorsun oldu bi keresinde çocuğa yarım saat baksın duşa gireyim dedim ben maç izlicem dedi tartıştık ben senin kölen miyim şu bu oldu normalde ev işlerini temizlik gibi beraber yapıyoruz evdeyken sorun olmuyordu hiç bir zaman son zamanlarda bunlar için teşekkür etmemi minnet duymamı bekliyor ve dile getiriyor benim işim değil bunlar diyor sonra kendisinde tanıdığı bir arkadaşım (erkek) için bana sürekli o senden hoşlanıyor demeye başlamıştı sonradan mesajları falan okuyup kendince kıskançlık yapmaya ve oğlumuzun ondan olduğunu bizim aramızda bişey olduğunu düşündü ve öyle bişey varsa ikinizi de öldürürüm dedi sonra bana sürekli senin işin olsa ya da çocuk olmasa çoktan boşanırdın demeye başladı bende bi gün sinirle evet aynen öyle yapardım dedim daha milyon tane şey var tartışırken ben bu lafları sana yedirirdim de dua et sokağa atmayacak kadar vicdanlıyım diyor tartışırken sehpa fırlatmalar duvar yumruklamalar daha oğlum bir yaşına bile girmemişken ağlıyor susmuyor diye çocuğa tokat atmalar hastayken şurup içmiyor diye hayvana ilaç içirir gibi boğazına kadar enjektör sokup şurup içirmeler ve bunu yaparken çocuğa küfür etmeler kızmalar ben en ufak bişeye of desem bi anda sinir küpüne dönmeler ve tüm bunlara karşılık bana sen çok sinirlisin sen çok öfkelisin sen bütün bunları gıcıklığına yapıyorsun diyor ben gerçekten boşanmayı düşünüyorum ama o düzeltmeyi düşünüyor ancak hiç bir adım atmıyor sadece lafta kalıyor ve biliyorum ki şimdi düzelse bir sonraki tartışmada yine aynı şeyleri yapacak tartışmada ne dediğini bilmiyor çok ağır konuşuyor sevgiliyken bi keresinde bana biz evlensek bile boşanırız demişti ve ben o lafı için ona keşke sözünün arkasında dursaydın böyle olacaksa hiç evlenmeseydik dedim ben kafamı düt zaten dedi bana sen eski sevgililerinden biriyle olsaydın daha mutlu olurdum diye düşünüyorsun diyor halbuki hiç öyle bi derdim yok keşke o olmasaydı ya da böyle olmasaydı 5 aydır hiç bir fiziksel temasımız yok sürekli kavgayla ya da hiç konuşmayarak geçiyor günlerimiz ne yapacağım bilmiyorum özetle böyle yani aklıma gelen bu kadar

Acil yardımcı olabilir misiniz biraz uzun ama okursanız sevinirim?
Cevapla