Çalışamıyor düzgün, işte annesi de dedi hep çıkıyor işten diye. Şimdi 3 aydır falan işsiz, habire sokaklarda içiyor. Böyle içiyor deyince kötü biri gibi düşünmeyin, kendine zararı hep ama işte çalışamıyor yani. Evlenicez evlenicez diyo, bok evlenirim seninle ya, napacağız sokakta mı yaşayacağız? İş bulmuyor kendine şaka gibi, sırf içebilmek için rahat rahat işe girmiyor. Erkek adam taşı sıkar suyunu çıkarır bunda yok yani. Söyledim, en yakın zamanda buldun buldun yoksa yok kardeşim güle güle. Ya ta bir ay önce iş başvurusu yapmış, bayramda güya arayacaklar mıymıştı, seçimler mi olacaktı ne, hâlâ ses soluk yok. E canım o zaman git başka iş arasana, bekliyor öyle, beni de oyalıyor.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer