Erkek arkadaşım çalışmıyor, sürekli içiyor ve evlenmek istiyor, ne yapmalıyım?

Çalışamıyor düzgün, işte annesi de dedi hep çıkıyor işten diye. Şimdi 3 aydır falan işsiz, habire sokaklarda içiyor. Böyle içiyor deyince kötü biri gibi düşünmeyin, kendine zararı hep ama işte çalışamıyor yani. Evlenicez evlenicez diyo, bok evlenirim seninle ya, napacağız sokakta mı yaşayacağız? İş bulmuyor kendine şaka gibi, sırf içebilmek için rahat rahat işe girmiyor. Erkek adam taşı sıkar suyunu çıkarır bunda yok yani. Söyledim, en yakın zamanda buldun buldun yoksa yok kardeşim güle güle. Ya ta bir ay önce iş başvurusu yapmış, bayramda güya arayacaklar mıymıştı, seçimler mi olacaktı ne, hâlâ ses soluk yok. E canım o zaman git başka iş arasana, bekliyor öyle, beni de oyalıyor.
Erkek arkadaşım çalışmıyor, sürekli içiyor ve evlenmek istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla