Eşim sorumluluklarını yerine getirmiyor, üstüne bir de paramı alıp gittiyse ne yapmalıyım?

Adam benim paramı almış ya, kenarda duran 10.000 TL paramı almış götürmüş. Ben diyorum, benim paramı niye alıyorsun, bu sana bir ders olsun diyor bir de. Böyle yapıyor ya, sorumluluklarını yerine getirmiyor, bir de giderken de benim kenarda evimde duran paramı alıp götürüyor ve o adama bir daha güvenip eve almak mı lazım yoksa parayı alıp hadi oradan çekmek mi lazım.
Eşim sorumluluklarını yerine getirmiyor, üstüne bir de paramı alıp gittiyse ne yapmalıyım?
Cevapla