Eşim evin giderlerini benim üzerime yıkıyor, ne yapmalıyım?

En başta şunu söylemek istiyorum eğer zoruna gidiyorsa yapma diyor , evlenirken bazı sebeplerden dolayı eşyalı bir evde oturuyoruz eşimin ailesinden kendinden de bir talebim olmadı sadece düğünden takılan takıları onlar taktılar her neyse evlendikten sonra ben kazancımın her kuruşunu eve markete çoğu zaman da eşime veriyorum verme sebebim kira vs derken ancak denkleşiyor bazen oluyor ki kendime hiç para kalmıyor eşim eve harcamıyor değil ama ben ondan çok harcıyorum bir şey olunca da eşim kadın gibi onu al bunu al felan yapıyor sanki ben erkeğim o kadın bazen bir şey gösteriyor diyor ki bana bundan alsana felan halbuki hediye vs alırım ederim ama daha geçen doğum günümdü inanın pastamı bile kendim aldım hediyesinde değilim hediye almayan biri de değildi ama o gün bana hiçbir şey yapmadı kendimi kullanılıyor gibi hissediyorum evin işini yap işe git derken aramızdaki cinsel hayat bile bitme noktasında uzak duruyorum diye kızıyor bu ne böyle bilmiyorum

Eşim evin giderlerini benim üzerime yıkıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla