Eşim ev düzeni kurmuyor, ben çalışıp evi çekiyorum; böyle evlilik ve bu düzensizlik nereye kadar gider?

2 yıllık evliyim, düzen yok, sadece emekli maaşı var, ben çalışıyorum evde. O da pavyonda. Arabuluculuk yaptık, dava açtık, kardeşi kavga etti, gelin evde kalın. Aile apartmanı malı satmadılar. Sonra aile apartman evi tamir tadilat lazım, para yok. Ben eve mi bakayım, çocuğuma mı bakayım, kirayı mı toplayayım? Hadi onları da geçtim, evliyim ve pavyonda çalışıyorum. Evlendim, aleme gitmeyeyim, evim yuvam olsun dedim ama gene düştüm. Şimdi de benim paramın hesabını yapıyor, üst baş alsam laf. Hep, hem faydası yok, hem benim önümde engel. Sizce bu düzen nasıl devam eder ya da nasıl olur, lütfen güzel bir akıl verin.
Eşim ev düzeni kurmuyor, ben çalışıp evi çekiyorum; böyle evlilik ve bu düzensizlik nereye kadar gider?
Cevapla