Mesela hayatımda bir sorun oluyor ya da bir şeye kırılmış veya öfkeli oluyorum bunu ona anlatamıyorum beni üzen bir şeyi ona anlatamıyorum çünkü her haltı gidip annesine anlatacak biliyorum. Annesi de başından beri beni sevmez zaten ne ölen kocasının tarafıyla görüşmemi ister ne de kendi tarafıyla sürekli beni insanlara kötüler durur.. Kendi ağzıyla seni sevmiyorum sen benim için yoksun demiştir sonra hiçbir şey yokmuş gibi unutalım der görüşürüz falan… Erkek kardeşi desen ne bir hoş geldin der ne bayram kutlar…Şimdi diyeceksiniz ki ailesinin yaptıklarında eşinin ne suçu var eşimin en büyük suçu sınır çizememesi ve her şeyi ama her şeyi annesine anlatması… Aynı evde yaşadığım biriyle konuşamamak cehennemi yaşamak gibi
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 