Eşim her şeyi annesine anlatıyor, özelimi paylaşamıyorum; böyle bir evlilikte sınırları nasıl çizerim?

Mesela hayatımda bir sorun oluyor ya da bir şeye kırılmış veya öfkeli oluyorum bunu ona anlatamıyorum beni üzen bir şeyi ona anlatamıyorum çünkü her haltı gidip annesine anlatacak biliyorum. Annesi de başından beri beni sevmez zaten ne ölen kocasının tarafıyla görüşmemi ister ne de kendi tarafıyla sürekli beni insanlara kötüler durur.. Kendi ağzıyla seni sevmiyorum sen benim için yoksun demiştir sonra hiçbir şey yokmuş gibi unutalım der görüşürüz falan… Erkek kardeşi desen ne bir hoş geldin der ne bayram kutlar…Şimdi diyeceksiniz ki ailesinin yaptıklarında eşinin ne suçu var eşimin en büyük suçu sınır çizememesi ve her şeyi ama her şeyi annesine anlatması… Aynı evde yaşadığım biriyle konuşamamak cehennemi yaşamak gibi

Eşim her şeyi annesine anlatıyor, özelimi paylaşamıyorum; böyle bir evlilikte sınırları nasıl çizerim?
Cevapla