Alıntıdır.
- Eşim motokurye, kışın bu soğukta günde 12 saat motor üstünde çalışıyor. Eve geldiğinde elleri soğuktan çatlamış oluyor. Maaşı 45 Bin TL. Ben de evden freelance tasarım işleri yapıyorum. Ayda 30 - 35 Bin TL kazanıyorum ama eşime ayda 10 Bin TL kazandım diyorum. Aradaki parayı her ay gizlice gram altına çevirip saklıyorum. Şu an yaklaşık 300 Bin TL altın birikimim oldu. Geçen gün eşim, botlarım su alıyor ama idare ederim sen montunu al kendine dedi. O an boğazım düğümlendi ama söyleyemedim. Erkeklere güven olmaz diyerek, yarın bir gün beni aldatır bırakır diye güvencem olsun dedim. Sizce mantıklı olanı mı yapıyorum?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer