Eşimden gizli para biriktirip altın alarak kendimi güvenceye almak yanlış mı?

Alıntıdır.

- Eşim motokurye, kışın bu soğukta günde 12 saat motor üstünde çalışıyor. Eve geldiğinde elleri soğuktan çatlamış oluyor. Maaşı 45 Bin TL. Ben de evden freelance tasarım işleri yapıyorum. Ayda 30 - 35 Bin TL kazanıyorum ama eşime ayda 10 Bin TL kazandım diyorum. Aradaki parayı her ay gizlice gram altına çevirip saklıyorum. Şu an yaklaşık 300 Bin TL altın birikimim oldu. Geçen gün eşim, botlarım su alıyor ama idare ederim sen montunu al kendine dedi. O an boğazım düğümlendi ama söyleyemedim. Erkeklere güven olmaz diyerek, yarın bir gün beni aldatır bırakır diye güvencem olsun dedim. Sizce mantıklı olanı mı yapıyorum?

Eşimden gizli para biriktirip altın alarak kendimi güvenceye almak yanlış mı?
Eşimden gizli para biriktirip altın alarak kendimi güvenceye almak yanlış mı?
Cevapla