Kendisi eşimi çok şımarık yetiştirmiş, konfor alanından birazcık çıksa strese girip sinirleniyor ve konfor alanından çıkmayı dünyanın sonu olarak görüyor.
Hadi ben 11-12 aydır biraz yola soktum onu. Ama babası hâlâ ona bebekmiş gibi davranıyor.
Eşim gece vardiyasında çalışıyor, ama evde de bazı eksikler vardı (keyfi değil yiyecek)
Ben dedim “işe çıkmadan 1 saat önce gidip alışveriş yapalım” diye. Ekmek bile yoktu evde. Eşim de kabul etti sorun yoktu. Babası başladı “işe gidecekse neden markete gidiyorsunuz, otursun dinlensin işte, sonra yorulacak, zorlanacak”. Bizi vazgeçirmeye çalıştı, “ne gerekirse ben gider alırım yeter ki oğlum yorulmasın” diyor. E tamam ama 2 haftadır markete gitmemişiz eşim işe gidiyor diye, en yakın market 4 km uzakta, ben de hamileyim canımın çektiği şeyler var. Arabayla anca eşimle gidebilirim, kayınbabamda da ehliyet yok maalesef ben de yok. Bende olsa zaten yormam kocamı.
Neyse gittik biz markete işimizi gördük, sonraki gün eşim yoktan yoka “beni babamdan başka düşünen yok, yorulacağımı sadece o düşünüyor. 4 km yürüyerek gidip gelip alışveriş yapmak istiyor ben yorulmayayım diye” diyor.
E ben gidebilsem gideceğim ama 7 aylık hamile hâlimle nasıl 4 km yürüyüp alışveriş yapıp 4 km geri eve yürüyeyim? Eğer evlendiyse biraz sorumluluk alacak.. alıyor evet ama babası da buruyor aklını. Her konuda böyle babası. Sonra benim birkaç ihtiyacım var diye bencil oluyorum eşimin gözünde.
Nasıl baş ederim babasının bu davranışlarıyla? Yüzünü görmek istemiyorum adamın, 1 senedir her konuda böyle. Eşim beni bencil zannediyor
Hadi ben 11-12 aydır biraz yola soktum onu. Ama babası hâlâ ona bebekmiş gibi davranıyor.
Eşim gece vardiyasında çalışıyor, ama evde de bazı eksikler vardı (keyfi değil yiyecek)
Ben dedim “işe çıkmadan 1 saat önce gidip alışveriş yapalım” diye. Ekmek bile yoktu evde. Eşim de kabul etti sorun yoktu. Babası başladı “işe gidecekse neden markete gidiyorsunuz, otursun dinlensin işte, sonra yorulacak, zorlanacak”. Bizi vazgeçirmeye çalıştı, “ne gerekirse ben gider alırım yeter ki oğlum yorulmasın” diyor. E tamam ama 2 haftadır markete gitmemişiz eşim işe gidiyor diye, en yakın market 4 km uzakta, ben de hamileyim canımın çektiği şeyler var. Arabayla anca eşimle gidebilirim, kayınbabamda da ehliyet yok maalesef ben de yok. Bende olsa zaten yormam kocamı.
Neyse gittik biz markete işimizi gördük, sonraki gün eşim yoktan yoka “beni babamdan başka düşünen yok, yorulacağımı sadece o düşünüyor. 4 km yürüyerek gidip gelip alışveriş yapmak istiyor ben yorulmayayım diye” diyor.
E ben gidebilsem gideceğim ama 7 aylık hamile hâlimle nasıl 4 km yürüyüp alışveriş yapıp 4 km geri eve yürüyeyim? Eğer evlendiyse biraz sorumluluk alacak.. alıyor evet ama babası da buruyor aklını. Her konuda böyle babası. Sonra benim birkaç ihtiyacım var diye bencil oluyorum eşimin gözünde.
Nasıl baş ederim babasının bu davranışlarıyla? Yüzünü görmek istemiyorum adamın, 1 senedir her konuda böyle. Eşim beni bencil zannediyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hamile hamile 4 km yürümeyi senden beklemeleri akıl alır iş değil 💔 Sen bencil değilsin canım aksine gayet mantıklı düşünüyorsun. Babası oğlunu korumuyor resmen çocuklaştırıyor 😔
Eşinle sakin bir anında “senin sağlığın kadar benim ve bebeğin sağlığı da önemli” diye konuş. Suçu kayınbabana atma sadece “bazen aramıza giriyormuş gibi hissediyorum ve çok üzülüyorum” de. Sınırı eşinle birlikte koyman lazım yoksa bu düzen değişmez ❤️🫂✨