Eşimin ailesi üzerimizde psikolojik baskı kuruyor. Ne yapacağız?

4 aylık evliyim. Eşimin ailesiyle sorunlarım var. Kendimden feragat etmemi ve tüm dünyamı onlara adamamı bekledikleri için kötü oluyorum. Taviz verdikçe işler kötüye gidiyor. Olsun sevaptır diyorum, suistimal ediliyorum. Görevim oluyor. Normalde seve seve düşünmeden yapacağım şeyleri bunlar etiket yapıştırdığı için nefret ederek yapıyorum. Babasıyla birlikte çalışıyorlar, dükkan evlerinin altında. Giren çıkan tek elden yönetiliyor. Onlara bağlı yaşamak zorundayız. Eşimin evli barklı adam olduğunu, kendisi geçindirmesi gerektiğini anlamadıkları için herşeye karışır ve yönetir oldular. Hanenin ayrıldığını kabul etmiyorlar. Bir şey alasın gelir eve ama önce karar merciinden geçecek, sözde en güzeli en iyisi alınacak eve ama hem gelen ürünler bir halta benzemez hem de biz kötüde olsa kendi istediğimiz bir şeyi alamamış oluruz. İyi niyetli gibi davranmalarının altında baskıcılık ve kontrolcülük var. Bu yüzden benim kartımı kullanıyoruz, kendi 3 5 cep harçlıklarını biriktiriyor ve ödüyoruz. Bunlara ne gerek var. Adam kendi hakkını bile sorunsuz alamıyor. Eşim için bunlar mühim bir şey gibi durmuyor. Ama canımı sıktı artık psikolojim bozuldu. Ben çalışıyordum fakat belirli sebeplerden ötürü işten çıkarıldım vardır bi hayır dedim üzüldüm kapattım o defteri. Çalışırken her gün gelmemi istediler burada yiyip çıkarsınız dediler fakat yemekle bulaşıkla uğraşacam sonra çay faslı. Güzelce reddediyordum. Şimdi çalışmıyorum kahretsin ki. Ben onlardan ne takı ne bişe istedim. Herkes görevini layığıyla bilip yerine getirsin. Ama ev alma uğruna ne altın kaldı ne eşimin cebinde harçlıktan başka bişe kaldı. Kese onlarda, anlayışsızlık burada başlıyor. Biz artık farklı bir aileyiz. Eşim anca çocuk olunca kabulleneceklerini söylüyor. Biz çocukla evlenmedik değil mi. Şimdiden böyleyse çocukla ben hiç düşünemiyorum. Hep bir beklenti karmaşa. Bıktım artık yapma derler yapmazsın vay be bişe yapmadı derler. Sonra eşime yüklenirler onun başı ağrır. Bu şekilde istediklerini psikolojik baskıyla yaptırıyorlar. Ağlıyorım hergün.
Güncellemeler
+1 yıl
Tek bir kişide yönetilen cüzdanla büyümüşler kaç nesildir. Onlar için normal ama bana çok saçma geliyor. Birey olarak kabul edilmemek acınası. Onlar farklısını görmediği için bu şekilde yönetilmek normal geliyor. Çok güzel dedin torunlarımızda olsa hala çocuğuz. Allah yardımcısı olsun kuzeninin.
Güncellemeler
+1 yıl
Yoruma cevap yazarken yanlışlıkla soruyu güncelledim. Kusura bakmayın henüz bilmiyorum çünkü nasıl düzeltileceğini.
Eşimin ailesi üzerimizde psikolojik baskı kuruyor. Ne yapacağız?
Cevapla