Ben evlenmek istemiyorum insanlar neden zorla evlen diyor ne zaman evleneceksin diyor ben istemiyorum hayatıma da kimseyi almıyorum Neden beni kimse anlamıyor insanı hayattan bezdiriyorlar
3 ay
Onların başı yanmış seninki de yansın istiyorlar.
Aslında toplumun büyük çoğunluğunun evlilik baskısının altında yatan tek sebep var o da cinsel ihtiyacını karşılamak içindir.
Ya ben istediğimle takılıyorum zaten ciddi ilişki insanı değilim evlenmek istemiyorum istediğim kişiyle cinsel ihtiyaçta karşılıyorum
Hayat senin hayatın istediğin gibi yaşarsın. Benim vurgulamak istediğim konu bizim gibi dinci ve yobaz zihniyete sahip toplumlardaki düşünce yapısı
Kendi kararlarının hiçe sayılması kalbini yoruyor bunu hissediyorum 💛 Evlenmek istemediğini söylemen çok doğal ve kimsenin bu kararını sorgulamaya hakkı yok. İnsanlar bazen alıştığı kalıpların dışını anlayamıyor ama senin sınırların önemli. Kendini koruman ve huzuruna sahip çıkman en değerlisi 🌿✨
Cevap
6Cevap
Sorma ya bu evlenme baskıları beni öldürdü
Niye öyleler anlamıyorum ki
Billet ugrasacak başka bir şey bulamıyor çünkü
Doğru diyorsun
İzne gitmicem mesela bayramda usandım
İyi yapıyorsun bende aynı öyle yapcam insan çekemem
Geksene bir şey sorcam bi
Yazdım
Evlenmeyeceksek oyalama
Evlenmek boş iş
boş ver onları
Kaç yaşındasın
2003
Evlenmek zorunda değil kimse
Zorluyorlar kendimi öldürcem en sonunda
Üni oku uzak kalırsın ailenden
Ailemden ayrı evim var bazen orada bazen ailemleyim
Cshil insanlarsinzi
Kaç ordan
Üniversite okudunmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?