30 yaşındayım ama evlenmek istemiyorum. İnsanlar niye evlenmemeyi anormal görüyor?

Evlenmeyi istememek cok mu anormal bir sey? Kendi parami kazaniyorum, ailemle Yasiyorum ve bu sekilde cok mutluyum. Iliski benim icin cok fazla efor sarfetmek, cabalamak, kendini sürekli anlatmaya calismak, güvenmeye calismak yani kisacasi cok fazla yorulmak demek. Evlenmek istemiyorum bu sekilde sadece kendimden sorumluyum bu anormal bir sey mi? Insanlar bana „yok güzel kizim öyle sey mi olur sacma sacma konusup kendine bunu yapma „ diyolar..
30 yaşındayım ama evlenmek istemiyorum. İnsanlar niye evlenmemeyi anormal görüyor?
Cevapla