Sevmiyorum evliliği bana erkek hizmetçiliği gibi geliyor.. Evlenmiycem diyince sanki erkeklerin altına girmeye hevesli kız damgası vuruyorlar. Halbuki benim sevgilim bile olmadı. Evlenmek istememek suç mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSen evlenmezsen bile hiç sorun değil dünya da evlenilecek bir sürü kız var.
Evlenmek sünnettir bir kere bunu bilseydin bile evliliğin ne kadar önemli bir kurum olduğunu anlardın. Günümüzde evlilikler çok değişti evet haklısın herkes birbirini aldatıyor ama günümüze bakarak karar verme sen evlenmek istemiyorum yerine hayırlısı neyse o olsun desen daha iyi olur kesinlikle.25 Yorumla- +1 yıl
Evlenmeden de cennete gidenler var, islamın beş şartından biri evlilik olurdu o kadar önemli olsaydı
- 1 yıl
Baştaki birkaç cümlen acayip derecede saçma. Sünneti falan geç, bana şunu cevapla, kaç Türk erkeği eşine yardım ediyor? G.. t devirmekten, tv izlemekten başka bir halt bildikleri mi var? Ayrıca kız evlenmek zorunda değil. Bazı kalınlarınızı yıkın, kendinizi bazı konularda aşın. O zaman bana hak verirsiniz. Hadi iyi günler
- 1 yıl
Kalın değil kalıp
- 1 yıl
Sizin gibilerine s.. ke s.. ke ev işi yaptırmak lazım
- 1 yıl
Ömür boyu hizmet etmektense bekâr kalsın daha iyi. Ama sizde bunu anlayacak beyin yok. Neyse çok konuştum. Kaçıyorum ben
En İyi Cevaplar
Kimse evlenmicem diye buyuk konusmasin herkesin nikah gunu ve ölum gunu bellidir ve sunu unutma hicbir zaman kadin erkegin kolesi degildir erkegin hayat ortagidir seni bu dusunceye kim soktu bilmiyom ama sen 1 2 kotu evlilikle binlercesini karistiriyorsun
07 Yorumla
Soran+1 yılSana bir soru çalışan kadınla evlenirsen ev şişlerinde yardım eder misin? Çocuk olunca yardım eder misin ben cevap vereyim hayır etmezsin..
Soran+1 yılYaparsın ama sadece cicim aylarında.
- 1 yıl
Maalesef ki Türk erkeklerinin g.. tü ev işi yapmaya yemiyor. G.. t devirme ve büyütme meraklıları oldukları için o da. Var mı iş yapan?
Evliliği istememekte Haklısın! Hayatını bir Erkeğe adıyorsun ve Türk toplumunda kocalar Kadınlara yardım ederlerse kılıbık sayılıyorlar! Tabii Türk erkekleride bunu abartıp Kadınları Köle gibi kullanıyorlar! Hayat Müşterek Kafası yok Kadınla yatsın kalksın gönlünü etsin çocuklara baksın yemek çamaşır ütü temizlik bide Adam'ı memnun edemezsin aldatır!!! Saçma!!!
153 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama erkek nedense en ufak hatada aldatmayı seçiyor bir kadına adamıyor kendini.
- +1 yıl
Haklısın erkek olarak size hak veriyorum, kadınlara bu tür davranışın adınıda islamda yazılı sevap filan koyuyorlar, benim annem babam yüzünden neler çekti, adınıda "evlilik sevap" koydular ne sevabı be, kadın istismarı resmen
Gizli Üye(25-29)+1 yılbende istemiyorum kendi ailem yuzunden. onları ozellıkle babamı gordukten sonra cok sogudum bu tur seylerden o yuzden imam nikahlı yasarım cocukta yapmam boylece istedigim zaman bitirebilirim oteki turlu sıkıntı benım dusuncemde boyle ısteyen ıstedigini dusunsun :D
41 Yorumla- 1 yıl
İmam nikahının bir hükmü yok. Bi araştır da öyle konuş
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
28
Cevap
35Cevap
Bak kardesim oyle bir toplumda yasiyoruzki evlenmek istesen Azmis derler istemesen bir sorunu var derler bu toplum adami cildirtir
160 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldeğil tabiki. bu toplumu bende anlamıyorum. bende evlenmicem çünkü cinselliği hiç yaşamak istemiyorum. korkuyorum erkeklere güvenmiyorum çünkü hepsi aldatırmış sevenler bile bu yüzden evlenmem.
54 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@samuu annem babam ayrı. hiç mutlu değildi annem ve etrafta evli olupta hiç mutlu olan kadın görmedim
Cevap sahibi+1 yıl@seyoby git sor babana vaktiyle anneni mutlaka aldatmıştır tabi bunu asla öğrenemezsin
+1 yılO boş boş burada gelip evlenmek sevap filan diyenlere aldırma, evlenmesen namazını kılıp ibadetle meşgul olsan yine sevap yazılır, insanlar her sünneti yaptıda evlilik sünneti kaldı, onun yerine günahtan kaçınsalar daha imanlı, kimsenin fikirlerine uyma, kendin ne biliyorsan onu yap, hayata bir kere geleceksin, ölünce bile insanları kolayca unutuyorlar, istediğini yap insanları dinleme, herkes bir birini eleştirmekte ustadır zaten bu hayatda, çenelere kafa takarsan mutlu olamazsın
30 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıleski Türk kafası.. öyle düşünme de hani hizmetçilikmiş falan o yanlış. Eski Türk kafası dediğim de hani niye evlenmiyorsun kızlardan mı hoşlanıyorsun kötü kadın falan gözüyle bakanlar var hala ona şaşırıyorum ben de:/Kafana göre takıl senin hayatın. Senin mutluluğunu engelleyecekse evlenme, bu daha önemli.
20 Yorumla
1 yılBeyni olmayan insanlarla muhatap olma tatlış. boş ver. Evlenmemek en iyisi. Ömür boyu g.. t mü toplayacaksın, pis boğazına mı hizmet edeceksin? Daha Türk erkekleri ütü yapamıyor, kendi popolar toplayamiyor.. ay acıdım ya onlara. Kaç yaşlarına gelirlerse gelsinler her b.. ku karısından, kızından isterler. Ee 'ne de olsa anadan babadan oyle görmüşler, huylarini değiştiremiyorlar, is yapmaktan aciz g.. t büyütenler. Götümü kaldırayım, iş yapayım diyecek beyinleri yok maalesef.
10 Yorumlabence bu tamamen insanın kendisine kalmış böyle hissetmenin nedeni toplumumuzda okulunu bitiren çocuğunun hemen evlenmesini isteyen ebeveynler
20 Yorumla:) e çünkü evlenmicen d e ne yapıcan sadec e Seksi yaşamak isteyen ve şaşkın balıklar daha neyi naısl yapıcğanı bilmeyen kızlar evlenmiyicem der.
01 Yorumla- 1 yıl
Senin kafanı seveyim ben. Zihniyetini s.. tiğim
+1 yılsevdiğin birini buluncu onla yuva kurmak istersin merak etme her kız bunu söyler
03 Yorumla
Soran+1 yıl24 yaşındayım ve diyeceğimi sanmıyoru.
- +1 yıl
hiç sevgilim olmadı diyosun olmadan bilemezsin işte
- 1 yıl
Kendi adına konuş.
+1 yıliyi de zamanı geldiğinde libidon yükseldiğinde masturbasyon seni tatmin etmediği zaman ne yapacaksın hıı?
07 Yorumla
Soran+1 yılYapay penis.
- +1 yıl
ee bunun adı yapay orospuluk oluyor
Soran+1 yılAlakası yok.
- +1 yıl
sen tadını alsan bırakamazsın. feministliği boşver. Biz olmadan siz yaşayamazsınız, siz olmadan da biz yaşayamayız. bu kadar basit ;) git kendine uygun biriyle evlen. Orjinalini al içine keyfin yerine gelsin
Soran+1 yılYaşarım dertlenme sen.
- +1 yıl
peki yapayla kolay gelsin :))
- 1 yıl
Beynini s.. kem ismaillll
+1 yılIşte bunlar hepsi kalıplaşmış olgular.. Insanlar zararlı yaratıklar dir. Hep başkasında kusur arar. Sen fazla takma
00 Yorumlaherkesin kendi tercihi ama bak ben evliyim erkek hizmetçiliği de yapmıyorum yani senin çevrende çok yanlış örnekler var sanırım
02 Yorumla
Soran+1 yılBen çalışıyorum sence çalışan bir kadınla evlenen erkek karısına yardım eder mi? %99 etmez...
+1 yılbende evlenmeyi düşünmüyorum deyince millet evliligin güzelligini anlatmaya başlıyor
ne yaparsın:)10 Yorumladeğil bence tatlm kendini bu kadar kasma dert etme bunlari
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir yerde okumuştum evlilik şu aralar evlenelim de aradan çıksın der gibi, toplumun dayatması ve sen kararında özgürsün
30 YorumlaAman salla ya ne yaparsan yap milletin gözüne batacaksın o yüzden mutlu olmaya bak
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılO hizmetçilik yapanlar yanlış erkeği seçmekten oluyo
02 Yorumla
Soran+1 yılDoğru erkek nasıl anlaşılır?
- +1 yıl
Onuda sen öğrencen tanıyacaksın çevresini kendisini değer verdiğini anlayacaksın evlendikten sonra değişen tiptenmi değilmi bunları hep konuşarak anlayacaksın
+1 yılSenın çevrende ole gorunuyordur belkıde, Ben hatunumun ne calısmasına nede yemek yapmasına karısırım. Evı isterse b*k götürsün o öyle oturmak ıstyrsa bende otururum=)
13 Yorumla- +1 yıl
Oha
- 1 yıl
Ruh hastası aq
- 1 yıl
Madem karışmazsın, o koca g.. tünü kaldır ev işlerini yap ozaman, boş boş konuşacağına.
+1 yılbende ben evlenmek istemiyorum diyince topmusun olm diyo götler :D
14 Yorumla- +1 yıl
sen ne diyorsun yaa bana ablam dedi arkadaşlarımızın ortasında:/.. ben de dedim ki o. puluğun lüzumu yok sana mı giriyor ki ne battı sana? kızdı:D. evlenmek istiyorum gerçi de kısmet olmayınca olmuyor işte. aynen devam sallaç
- +1 yıl
:D seninde işin zormuş valla kardeşim :D aynen kısmet işi bu işler. var bir komşunun kızı pttci çok güzelde her eve girip çıkıyor mk ne olduğu belli değil annemde diyor al bu kız al bu kızı :D yaa kız güzel lojistik okumuş ama isterse devlet memuru değil başbakan olsun yinede evlenilmez kız dediğin her eve girip çıkarmı yaa :D
- +1 yıl
İroni yaptın inş :)
- 1 yıl
G.. izekali kişilerle muhatap oluyorsun. Iletişimini tamamen kopar
+1 yılDegil tabikide. turk erkekleri cekilcek dert degil.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılböyle bir dünyada yaşamak suç. sen evlenmek istemiyorum demek suçmu diye soruyosun
12 Yorumla- +1 yıl
😳😳
- +1 yıl
@lalalala00054 o neydi gız🧐
Gizli Üye(30-35)+1 yılAsik olduğum bir kız da böyle düşünüyordu bir zamanlar
00 Yorumla5 sene icinde dusunursun merak etme. Demekki henuz hormonlarin devreye girmemis
02 Yorumla- 1 yıl
Öyle bir zorunluluk yok sen merak etme.
- 1 yıl
Sen evlen de seni görelim? Bir zaman sonra of ev işi yapmaktan bıktım demeye başlarsın. Cidden zeki olduğunuzu zannediyorsunuz
erkekleri sevmiyorsan sende bizim gruba katıl tatlım
40 YorumlaSuç değil bu senın tercihin saygı duyulması lazım bence sen bakma onlara
30 Yorumla
+1 yıldaha yaşın küçük , fikrin değişecek
14 Yorumla- +1 yıl
Neden
Soran+1 yıl24 yaşındayım ve umrumda değil.
- +1 yıl
Bu konuyla ilgili tezim var
- 1 yıl
Belki de değişmeyecek, ne biliyorsun?
Ben ev isi pek yapmam yemek de esim bir o yapar bir ben hizmetlcilik yapmiom yanii
00 Yorumla
+1 yılAmannn bekar gez hayatını yaşa evlenipde kendini kölemi edicen..👏
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenme zaten bu düşüncedeki biri bir erkeğin hayatını karartır.
13 Yorumla- 1 yıl
Komik olduğunu zannediyorsun. Yazık kafana
- 1 yıl
Ona bakılırsa sizler de hayat karartıyorsunuz. Elinizde bir tv kumandası, ooh yan gel yat, önümde yemegim olsun, ütülenmiş kıyafetlerim olsun ooh.. siz ne b.. ka yarıyorsunuz acaba
- 1 yıl
K.. çınızı kaldırıp iş görmekten acizsiniz, neyin kafasını yasıyorsun?
+1 yılSuç değil tabi ki aradığın kişiyi bulunca evlenirsin.
00 Yorumla
+1 yılhayır değil canm.. başkalarının görşünü takma :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldünyadaki en büyük günahtır kızım ewlen benimleeeeee
00 YorumlaErkek hizmetçiliği nedir? Doğru adamı bul.
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir adam yok işte. Ben çalışan bir kadın olacağım ama erkek yine benden temizlik, yemek bekleyecek bana yardım etmeyecek. Çocuk doğuracağım sadece sevmek için kucağına alacak. Bayramlarda bile kimin evine ilk gidilecek kavgası olacak bunlar bile beni soğutuyor evlilikten.
- +1 yıl
Haklisin kiz al benden de o kadar
- +1 yıl
Çevrende gördüğün ve anlatılan erkekleri gözlemlemişsin sadece. Ve haksız sayılmazsın, çoğu erkek bahsettiğin gibi. Evlilik istememene de saygı duyuyorum.
Ama çok gençsin. Fikirlerin değişecek ve doğan gereği çocuk sahibi olmak istececeksin. Bunu ülkemizde evlenmeden yspabilmen çok zor. Yapsan bile çocuğuna yazık. Babasız büyüyecek ve bu senin bencilliğin olacak. Ama umutsuzluğa kapılma, halâ karısını hizmetçi gibi görmeyecek insan evlatları var...
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. evlenmeden mi sevişeceksin ?
12 Yorumla
Soran+1 yılYapay penis ve ellerim yeter bana.
Cehenneme baksınlar. Nasıl hoşsa öyle yaşa.
10 Yorumla
+1 yılbende evlenmeyeceğim ne derlerse desinler.
20 Yorumlaevlenme kızım sende evlen diyen mi var sana :D
01 Yorumla- 1 yıl
Bayağı zekisin l.. n. Kızın paylaşımını bir daha oku
+1 yılEvlenmek istememek tabi ki suç değil.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 662 cevap paylaştı.
+1 yılklasik toplumumuz tenks toplum
00 Yorumla
+1 yılevlen evde kalırsın kız :D
01 Yorumla
Soran+1 yılUmrumda değil.
Aşk İlişkileri konusunda 551 cevap paylaştı. Bu senin hayatın kimseyi ilgilendirmez
10 Yorumla
+1 yılSen görmedin ama ben de öyle bir bakış attım sana.
00 Yorumla
+1 yılEn dogrusu hic degismesin bu dusuncen😊
00 Yorumla
+1 yılBencede sakin evlenme
00 YorumlaYoo herkes özgür
20 Yorumla
+1 yılöyle mi yapıyorlar :p
00 Yorumla
+1 yılSaçma sapan ön yargılar işte
00 Yorumlasöyle ben feministim sizene
00 YorumlaEvlenmek istemeyebilirsin senin tercihindir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHerkesin kendi tercihi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. evlenilecek kız aramazlar demek
00 YorumlaTakılma olur öyle diyenler.
00 Yorumlakim bakıyosa sıkıntı onda sende değil emin ol
00 Yorumla
+1 yılevlenmek istemem doğal
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSuç değil niye olsun. Sana kalmış.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİyisin lez damgqası yemiyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynı kafadayız :P
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılHelal kiz sana
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKötü gözle bakılacak birisin
13 Yorumla- 1 yıl
Kız ne diyor sen ne diyorsun? Ok
- 1 yıl
Bekar kalmak istiyorsa sanane
- 1 yıl
Önce beyin ameliyatı olun, ondan sonra gelin konuşun, hade yallah
- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen de istemiyorum.
00 Yorumla
+1 yılyoo gayet doğal..
10 Yorumla- Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ben evlenmek istemiyorum diyince neden bana kötü gözle bakıyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar