Ailemden nefret ediyorum, hayatımı mahvettiler gibi hissediyorum, 24 yaşında ne yapabilirim?

Ailemden nefret ediyorum en güzel çağlarımı mahvettiler onlar yüzünden insanlardan nefret eden asosyal odasından çıkmayan kız oldum ne yapabilirim 24 yaşındayım bir de ben tepki verdiğimde suçlu olan ben oluyorum hadi ya ordan ben gün yüzü görmedim insanlar uzaktan yaşadım hayatı yaşamadım resmen o kadar nefret ediyorum ki onlardan
Güncellemeler
3 ay
Ve acil yardım 5 yıl boyunca gerekmedikçe dışarı çıkmayan kız oldum ve gençliğimin yarısı gitti bile mimari ailem ozguvenimi her şeyi çaldılar benden sorsan her şeyi kendi ellerimle yaptım insan ailesine de guvenmicekse nasıl hayatla dost olayım anca şimdi akıllandım ailem haklıdır bildiği vardır diyerek hep alttan almışım en cok hatayı kendime yapmışım gidip gezip tozmak gerekn yaşlarda benim hergunum stresli berbat geçti sorsan beni çok severler aynen
Ailemden nefret ediyorum, hayatımı mahvettiler gibi hissediyorum, 24 yaşında ne yapabilirim?
Cevapla