Ailemden nefret ediyorum. Evde hapis hayatı yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Her şeyde kısıtlıyorlar. Eve geç gelme ( akşam 6 onlar icin geç), oraya gidemezsin buraya gidemezsin daha geçen hafta arkadaşınla buluştun diyolar, saçım kivircik olduğu icin kopuk kullanmak istiyorum diyorlarki manken mi olacaksın daha yaşın küçük ne bu bakım sevdası, kiyafet almama kızıyorlar arkadaşlarımın en az 15 20 tişörtü varsa benim 5 6 tane. Cidden. Para bile vermiyorlar. Onlarla bu durumu konuştum. Devir değişiyor artık eski kafa değil Siz de uyum sağlayın falan dedim. Beni dinlemiyorlar sacmaliyomusum gibi davranıyorlar. Ama diğer arkadaslarim da eve 10 11 gibi gelebiliyolar dışarı çıkabiliyorlar her günü birlikte geçiriyorlar nerdeyse. Ben tutsak gibi tikildim içeri sözde de modern ve açık aileyiz. Cidden kaçmayı bile düşündüm. Artık bunaldım
Ailemden nefret ediyorum. Evde hapis hayatı yaşıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla