Ailemden psikolojik ve fiziksel şiddet görüyorum, çok bitkinim, bu dönemde bana güç verecek destek sözleriniz var mı?

Aylardır süren bir işkence içindeyim başta kendim istediğim bir nişan olayım vardı görücü usulü ama uzak mesafe ilgisizlik değer kaybı derken ayrılmaya karar verdik zaten beni bayağı yıprattı, ailemin de etkisi var tabii. 5-6 aydır ailem özellikle annem babam bana türlü türlü işkence ediyor. Beni sosyal bağlarımdan kopardılar sürekli küfür, iftira, tehdit ve "İnşallah tırların altına düşersin ölürsün" diyorlar hem eve kapatıyor hem de evden atıyorlar. Kavgalarımız bitmiyor. Babam geçen telefon için tornavidayı alıp "bununla seni delerim" dedi. Bacaklarım mosmor oldu onların şiddetinden kaç kere kadın destek hattını aradım. Kariyerinde işinde gücünde okulunda bir kadındım ev okul kütüphane kız arkadaşlarım ve kuzenlerimle takılırdım kötü alışkanlıklarım yoktu. Psikolojik şiddeti sonra fiziksel şiddete dönüştürdüler eve kapattılar doktora vs gitmemi engellediler. Doktor antidepresan yazmıştı onu bile sakladılar telefonumu aldılar odamdaki aynayı, kulaklıklarımı kırdılar, arkadaşlarımı ailem arayıp benden uzak durmalarını istediler kendi babam "sevgilisi var" diye iftira attı. Kimseyle bir müddet görüşmedim konuşmadım şimdi imkanım var ama hiçbir şeye mecalim yok okulu dondurdum, öğrenci yurdunu araştırıyorum. Bunalıma girdim, sporu da bıraktım her gittiğimde sıkıntı çıkarıyorlardı. Annem bana evlenmem için gizlice yastığıma muska koymuştu üstüne bir de sen cinlenmişsin dedi geceleri uyutmadılar zaman zaman açıkça "sen evliliği tekrar kabul edene kadar durmayacağız ya kefeninle çıkacaksın bu evden ya da gelinliğinle dedi nişanıma bile gelmeyen babam. Babam hadi nasizmin kitapta yazılmış hali annemin bana tavrı beni her şeyden soğuttu aile bağlarım mahvoldu ben herkesten uzaklaştım. İntiharın eşiğinden döndüm arkadaşım bana umut verdi Allah bin razı olsun ömrüne bereket versin. İş bulmaya çalışıyorum ama çok zorlanıyorum dua edin lütfen. Kardeşlerimle de aram bozuldu eski saygı sevgi kalmadı aramızda oysa ben onlara örnek olurdum. Kendimi çok bitkin hissediyorum. Bana yaşattıklarını unutmak istemiyorum. Ben eskiden neşeli güçlü sakin sessiz biriydim öfkeli meymenetsiz korkak biri gibi hissediyorum kendimi.

Güncellemeler
3 ay
şu an birşeyleri değiştirebilme özgürlüğüm var ama savaşmaya mecalim kalmadı korkuyorum bunların üstüne gidip adamla evlendorecekler. vazgeçecek gibi değiller
Ailemden psikolojik ve fiziksel şiddet görüyorum, çok bitkinim, bu dönemde bana güç verecek destek sözleriniz var mı?
Cevapla