Silivri’de yeni arkadaşlık kurmak neden hemen sapıkça düşünülüyor, insanlar neden samimi sosyalleşmeden korkuyor?

Ben Silivri'deyim Silivri’den yeni insanlarla arkadaş olmak istiyorum, çünkü her zamanki arkadaşlarımın dertlerinden sıkıldım hep problemli olanlar bana denk geliyor çünkü… yeni arkadaşlık için buraya paylaşım yaptım, sapık ilan ettiler ben… biz nasıl bu hale geldik arkadaşlar ben de sizin gibi bir kadınım bir insanım birlikte bir çay içmek ne zamandır kötü düşüncelere sebep oluyor
Silivri’de yeni arkadaşlık kurmak neden hemen sapıkça düşünülüyor, insanlar neden samimi sosyalleşmeden korkuyor?
Cevapla