Yaş ilerledikçe yeni arkadaş edinmek yerini sosyalleşmeye mi bırakıyor?

Sanki yeni arkadaş edinmek yerine sadece sosyalleşiyoruz, zaten yeni arkadaş edinmek ve birine güvenmek de kolay olmuyor. Eskiden edindiğin arkadaşların kıymetini bilmek gerekiyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sitede zaten yapay zekalar var, sizin chatGPT ile cevap yazmanıza gerek yok!
Yaş ilerledikçe yeni arkadaş edinmek yerini sosyalleşmeye mi bırakıyor?
Cevapla