Yaş ilerledikçe yeni arkadaşlıklar kurmak daha mı zorlaşıyor?

Böyle mi oluyor? Daha mi seçici oluyoruz?

Yaş ilerledikçe yeni arkadaşlıklar kurmak daha mı zorlaşıyor?
Yaş ilerledikçe yeni arkadaşlıklar kurmak daha mı zorlaşıyor?
Cevapla