Belli bir yaştan sonra arkadaş edinmek zorlaşıyor mu?

düşündüm de yakın arkadaşlarımın hepsi +10 senelik. benim için geçerli, siz ne düşünüyorsunuz?

Belli bir yaştan sonra arkadaş edinmek zorlaşıyor mu?
Cevapla