İnsanlarla sosyalleşmeye çalışırken neden çoğu sapık oluyor?

Sadece normal arkadaş olmak muhabbet etmek belki o insandan yeni bir şeyler bile öğrenmek varken neden sığ kafaları hep aynı konuya gidiyor.

İnsanlarla sosyalleşmeye çalışırken neden çoğu sapık oluyor?
Cevapla