Yakın geçmişte bu kadar sosyal anksiyete yoktu. Sizce neden gençlerimiz bu kadar anksiyetik ve sosyalleşmekten uzak kaldı?

Kimisi pandemi diyor, kimisi farklı etnik kökenlerin bir araya gelmesi nedeniyle oluşan güvensizliğin sembolü. Kimisi de bunlar amariganın oyunları yeğenim. Toplumumuzu derinden etkileyen bu problem için saksı zamanı.

Yakın geçmişte bu kadar sosyal anksiyete yoktu. Sizce neden gençlerimiz bu kadar anksiyetik ve sosyalleşmekten uzak kaldı?
Cevapla