Sadece eğitimimi düşünmek eskisi kadar sosyal olmamak bir sorun mu?

arkadaşım benim için endileşendiğini söyledi, üniversiteden önce insanlarla tanışırdım , erkek arkadaşım vardı sosyaldim şu an öyle değilim ve bunun bir sorun olduğunu söyledi. hala gezip eğleniyorum ama sadece samimi olduğum 2-3 arkadaşlarımla. Erkek arkadaş düşünmediğim ve yeni insanlarla tanışmadığım için psikoloğa gitmem gerektiğini çok değiştiğimi söyledi ama benim aklımda sürekli nasıl başarılı olurum nasıl eğitimimi geliştiririm var. Demek istediğim sadece eğitim düşünmek bir sorun mu? Erkeklere karşı artık bir şey hissedemiyorum bu bi sorun mu?
Sadece eğitimimi düşünmek eskisi kadar sosyal olmamak bir sorun mu?
Cevapla