3 ay
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Bana da öğretin yaaa oofff
Yaşın küçük bulursun illa
İnsanları tersleyen bir yapın var mı
O nerden çıktı
Soruyorum işte birisiyle konuşurken hiç tersledin ni
Hayır
Burcun ne
Bende senin gibiyim
evden çıkarak yapabilirsin
İnşallah olur arkadaşlarınız
Ben edinemedim maalesef 😟😟
Biraz zor sende benim kafadansın
Balık-Yengeç kadını mısın?
Bana dm den yaz gorselim
Benim anladığım herkes kalabalıklar içinde yalnız
Bende zor arkadaşlık kuruyorum. İş ortamın nasıl?
Ben seninle arkadaş olayım
En iyi arkadaş kitaplardır ve hayvanlardır.
Bende istemsiz skck gibi baktığım için tekim fjfkfks
Bu Nisa İşte tam 🤣 sevdiğine melek ama genel olarak bakış tam öyle 😅
Bende içime kapanığım 😊
Sosyalleş farklı insanlwrla takıl
Hiç kimse yok
Link olarak paylaşacağım cevabımı.
send-voice.com/.../recording
Zaman ayirdiginiz için çok teşekkür ederim 🙏 benimki biraz garip bı durum tamamen yalnız olduğum için istiyorum arkadaşı ailem sorunlu babam narsist biri annemi eve kapatmış annemin görüştüğü kimse yok bize yıllardır kimse gidip gelmez komşularla bile görüşmüyor babamda kendi tarafıyla sadece kendisi görüşüyor akrabalar annemi dışlamışlar ben de hep baskıyla büyüdüm çok fazla travmam var annemle düğünlere giderim masada tek otururuz bu zoruma gidiyor küçük biyerde yaşıyoruz Ve herkes birbirini taniyo aslında ailem yüzünden ne komşu ne akraba herhangi bağım yok en çok buna üzülüyorum kendimde içe kapanık biriyim buna rağmen çok kez denedim sosyal biri değilim sınırlarımda var herkesle yapamıyorum bikac tane bile olsa edinmek istiyorum yok çevrem olsun istiyorum iş yerinde bulmuştum iyiydiler ama yeni gelen bı kız aramizi bozdu bu tarz sahte yapmacık insanlara sinir oluyorum aslında iş hayatında bulmak zordur çünkü herkesin zaten çevresi akrabalari var benim gibi kimse iş yerinde arkadaş aramiyorum ben zorlanıyorum napicam bilmiyorum da
send-voice.com/.../recording
Zaten iş yerinden ayrıldım ama sorun ne bulamıyorum neyi degistirecegimi
https://voca.ro/195XRWaxU1Vu
https://voca.ro/1cHxHKwK98HK
Benim normal karakterim eskiden öyleydim şimdi değişmeye çalışıyorum ev ortamindan dolayı çok sinirli biriydim herşeye olumsuz bakarım şimdi bile aynı biraz sivri dilli biriyim ailem sürekli elestirdikkeri ve asagiladiklari için böyle biri oldum evdekilere çok kavgalıyim kendimi savundum hep ama eskiye göre daha sakin oldum artık cevap vermiyorum susuyorum diğer konumda istemeyerek öğretmenlik bitirdim yapmayı sevmiyorum sosyal fobim çok yüksek üniversite işkenceydi benim için sunumlar falan asla olmadı şimdi atanmaktan bile korkar oldum sevmiyorum da ama babam evde istemiyor artık beni napcam bilmiyorum evlilik falan bu psikolojiyle hc istemiyorum kafam çok karışık 😐
Üşenmemiş hanımefendi sesli mesaj atmış
Benzer durumlar, dediklerimi bir düşün. ✨
@selcuksf aslında üşendiğim için sesli mesaj attım. 😂
😀😀 ben üsenmediniz diye attınız sandım hanımefendi sesiniz iyimiş dinledim hepsini ama sizde dertli gibisiniz
Yanlış çıkarım.
Yanlış çıkarım dertli değilmisin işemi gidiyom
Değilim.
Sesten öyle geldi
Hanımefendi dertli nasıl cözcez onun işi
@selcuksf yazıp durma
Soran, çözüm bulabildin umarım sorununa?
Hayır
Umarım yaşadığım o aydınlanma sana da gelir de hayatın güzelleşir. ✨
Umarım
Zor bı donemdeyim depresyon geçirdim hiç gücüm yok teşekkür ederim tavsiyelerin için 💜
Rica ederiz
Sosyal çevrenin yokluğu veya toksik oluşunun olabiliyor öyle bir etkisi. Depresyonu nasıl atlatıyorsun, var mı taktiğin?
Hayır günlerdir evden çıkamıyorum çıkmıyorum sürekli yatıyorum
Kendine bir süre tanı ve o süre boyunca istediğin hissi yaşamak için izin ver kendine. Çok faydalı bir yöntem.
Verdim çok verdim üç ay oldu matket dışında çıkmıyorum hic
Verdiğin süreye uymalısın. İstersen 1 yıl olsun ama SÜREYE UYMALISIN. İşe yaramasının tek yolu bu.
Nerdeyse bir yıl oldu evdeyim
Bana da olmuştu, 2 yıldan fazla evde kalmıştım. Güzel zamanlardı.
Güzel değil sürekli yatıyorum sıkılıyorum kötü
Herkesin depresyon deneyimi kendine tabii.
Bu zamana kadar hiç mi olmadı?
Hayır
O zaman güzelsen içine kapanıklık pek sorun değil illa ki merak edip tanışmak isteyen olur.
Evet oluyo ama bekledikleri gibi çıkmayınca birakiyoar
Ne bekliyorlar? 😂
Havalı biri saniyolar bakiyolar özgüvensiz
Alakası yok agırbaşlı olmak özgüvensizlik olmuyor. Ayrıca havalı sandıkları için arkadaş olmak istemeleri de ayri bir samimiyetsizlik. Gerek yok böyle insanlara
Benim olayım biraz farklı ailem sorunlu babam narsist biri annemi eve kapatmış annem kimseyle görüşmüyor ne komşu ne bişey bize gidip gelen yok babam kendi tarafıyla sadece kendisi görüşüyor annemi dışlamışlar benim hiç arkadaşım yok annem sağdan soldan komşularla görüşseydi bende bulurdum belki tek başıma yapamıyorum işe girdim iş hayatındakilerde hep saçma sapan tipler herkesin çevresi var akrabaları var benim gibi kimse işte arkadaş peşinde değil çok zorlanıyorum napcam bilmiyorum 🥲
Kanka o zaman aslinda içe kapanık biri değilsin. Bu yaşadıkların kendi kabuğuna çekilmene vesile olmuş.. Bu yüzden de olmadığın biri gibi davranmaya zorluyorsun kendini ( iş yerinde arkadaş peşinde koşuyorum diyorsun ) bu sen değilsin. Sırf arkadaş olmak için saçma sapan tiplerle muhabbet kurma hiç gereği yok... Sadece kendinin biraz daha farkına varman lazım gibi geldi bana. Mesela neden çok zorlanıyorsun? Orada ki kastin ne?
Evet çok doğru ozetledin kendimi mecbur zorluyorum ama benim arkadaşsiz olduğumu anlıyolar herkesin kuzenleri arkadaş çevresi var benim zoruma giden bu bı gruba girince de nasıl oluyosa beni dışlıyolar birileri aramzii bozuyor herkesin o kadar arkadaşı varki bana ihtiyaç duymuyolar bazende görünusum yüzünden kıskançlıklar oluyor halbuki hava bile atmıyorum bilmiyorum ben
Zorlamadan kastım sırf arkadaş olacağım diye kendini sana uymayan insanlara sevdirmeye çalışmayı kastediyorum. Eğer böyle yaparsan farkında olmadan kendini " muhtaç ezik " profiline düşürürsün. Yani kanka baksana ( arkadaşsız olduğumu anlıyorlar ) diyorsun. Kimseye mecbur değilsin olmadıysa yalnızlığa sabredeceğiz kaderde ne varsa o olur :) Zaten kim herkesi memnun edebiliyor?
Evet haklısın bunu iş hayatında ilk başladığım da yapmıştım bikac kızla iyiydik sonradan gelen kız önce benimle samimi oldu sonra benim sayemde onlarla tanıştı ve onların yanına gideceği zamanda benim işim var diyip onların yanına gidiyordu büyük ihtimalle onlar beni sorduğunda da Allah bilir ne söyledi de baktım bana karşı bı degistiler böyle iğrenç insanlar olduğu için gerçekten yoruldum zor olan benim için iş yerinden arkadaş bulmaya çalışmak iş yerinde bulunmayacağını biliyorum her şey ailem yüzünden nolurdu bizimde arkamız olsaydı kuzen komşu hiçbiri yok 28 yaşındayım evlensem düğünüme kınama cagiracagim kız yok böyle yasmaayida kim ister
Kuzen vs.. diyorsun da akrabalarından da şikayetçi olan çok insan var. Bunlar küçük detaylar takılma, bence en önemli şey kendini zorla sevdirmeye çalışmamak ve gerektiğinde yukarıda anlattığın gibi gereksiz insanları hayatına almamak. Demek ki o bir anda değişenlerde samimi değildi, tecrübe oldu. İçine kapanık özgüvensiz biri değilsin merak etme :) Bu yaşanılanlar onu gösteriyor 😉
Nasıl bulcam çok yalnızım insan istiyor birileriyle olmayı
En mantıklısı genelde kendin gibi olan insanlara bak ( mizacın, hayat tarzın, görüşün genelde ayni olan vs.. ) böyle daha iyi oluyor. Nasıl birisin bilmiyorum, zaten hadi bulalım demekle de olmaz 😂
Benim değişmem lazım nasıl anlatsam bilmiyorum görüntü olarak güzel biriyim açığım makyaj yaparım açık giymem ama gören küçük sanar yaşımı göstermiyorumda Z kuşağı gibi görüntü ama içerden karakterim ağır içe kapanık hatta şimdiki kızlar gibi modern değilim daha geleneksel ne aciklara uyuyorum ne kapalılara napicam daha mı karakter olarak acilayim
Yoo hayır zorla değişmeye calışma deminden beri onu anlatiyorum zaten :) Sadece kendini gereksiz zorladigin seyleri bul ve at hayatından. Hani bence içe kapanik değilsin, arkadasim yok diye kendini öyle görmüşsün. Başka bir örnek;
Şimdiki kizlar gibi modern değilim daha gelenekselim demişsin, olabilir kimseye benzemek zorunda değilsin. Bu dediklerine uygun birileriyle arkadaslik kurarsan daha iyi olur
Öyle biri yok kendimi yapayalnız hissediyorum dünyaya bı ben sigamadim
Dünyayı bırak kanka %100 tamamen kendinle uyuşan biri olmaz tabi, genele bak. Bende öyle yaptığım için 2 tane arkadasim var 😂
Belki de sende öylesindir. İlla herkesin fazla arkadasi olacak diye bir kaide yok. Mizaç meselesi..
Babam sürekli insanlara aşağılar rezil eder evden çıkmaz bunlar der niye acaba gerçekten artık insanlara özellikle babama tahammülüm yok
Ortalığa düşmüşüm arkadaş olun diye rezillik
Rezillik falan yok, uygun biri çıkmadı bu kadar
İstersen kendini daha da geniş anlat. Ona göre tekrar analiz edelim 🙃
Nasıl geniş
Kişilik, hayat tarzını, görüşünü vs sormuştum ya onu diyorum. Yukarida sanki biraz yüzeysel oldu gibi ama yinede tekrar diyorum istersen arkadaş bulabilecek birisin, agırbaşlı olman bunda bir sorun değil. Zaten daha önce olmuşsun da işler iyi gitmedi :)
Ya bilmiyorum işte sorun ne eskiden sinirli sivri dilli biriydim ama oda ailemin yasattiklari yüzünden şimdi daha sakinim aslında biseyler olsun diye çabalıyorum olmuyor aynı değeri görmeyince bırakıyorum günümüzde ki gibi yapmacık sahte davranışlar bende yok fazla düzum dürüstüm her insanla tabiki anlasamiyorum ama ya bu zamana ayak uydurucam karakterimi değiştirmem lazım galiba bilmiyorum
Ya kanka karakter olarak hiçbir sorunun yok. Sadece gereksiz kendini zorlama yeter... Demek ki az ve öz arkadaşlığa yatkın bir kişiliktesin. Böyle daha iyisin, daha samimisin 😊🙏
Hayır ben tek olmak istemiyorum bende sevilmek arkadaşlarım olsun istiyorum ya 😭
Tek olmana demedim kişiliğine dedim onu 🙃
Değişmem lazım demekki niye yok ağlıyorum sürekli bıktım
Mizaç değişmez diye biliyorum
Ben böyle duramam bana yardım edin diye buraya yazdım kabullenmek istemiyorum
Kanka zaten yardım etmeye çalışıyorum, yalnız kalacaksın sürekli demek istemiyorum. Az çok nasil bir yapin var onu anlayip hayatini ona göre şekillendirmen için yorumladim. Bence dediğim gibisin ( az ve öz arkadasliga yatkin kisilik ) sigma falan diyorlardi bu karakterlere
Ben değişmek istiyorum
Nasil olmayi planliyorsun peki?
Sosyal aslında çok geniş çevre istemiyorum bikac tane arkadaşım olsa iyi oda yok hayatsizim resmen bide sosyal fobim var
E kanka bak mizacini doğru bilmişim ( birkaç tane arkadaşım olsa çok çevre istemiyorum ) dedin. Yani böylesin hayatinda buna odaklanman lazım. Sosyal fobiye buradan pek bir şey yapamayiz ama emin misin? Yoksa kendin mi teşhisi koydun
Eminim öğretmenlik okudum yapamıyorum çünkü sosyal fobim var
Sosyal fobiye buradan bir şey yapamayız. Onu doktorlarla halledeceksin :)
😏
Gel arkadaş olalım o zaman
Bende öyleyim
Benle evlen arkadaş olayım sana
sankı konusalım desem yazacaksında :(
Bende ayniyin
Nasıl duzelcez
Bı bilsem bende
Yapmaya çalışma
Niye
Daha iyi
Sosyalleş
Nasıl
bu tarz konularda kasma ya
Çok yalnızım
yasin kac
28
mesela tanimadigin biriyle konusurken o konu actiysa bi dahakine sen acabilirsin, ya da yakinlastikca birbirinize zaman gecirmek icin onerilerde bulunabilirsin. istemiyosa hic ugrasma
Ben çok denedim ya kıskançlık oluyor ya araya başkası girip dolduruyor böyle saçma sapan şeyler yüzünden kimseyle yapamıyorum
kıskanclik oluyosa hic olmasin ya. birisi doldurunca da dolup sana inanmiyorsa yine olmasin. dogru insanlar olmayacaksa etrafinda ne onemi var cevrenin falan
sen en iyisi hic "arkadas istiyormus" modunda olma, enerjini buna yoneltme yani. kendine odaklanmaya calis, baska seylerle ilgilen. illa ki iyi biri cikar karsina
Ama gerçekten çok yalnızım ailemde sorunlu konuşacak buluşacak arkadaşlarım olsun istiyorum 🥲
Yaparsın bakalım ya
Ya niye olmuyo çok zoruma gidiyor
Gel arkadaş olalım ne diyim😂
Sosyalleşmen lazım
Yapamıyorum
gel arkadaş olalım 🐻❄️
Ayni beni anlatmissin vallahi billahi.
edinemez
Seksting
Bı tür insanlar azınlıkta, işin zor
Ben de böyleyim, ben olurum!
Umarim bulursun
Buradan olur
Bu ben 😂
Gel arkadaş olalım
Sosyalleşmeniz lazım
Sosyalleşmelisin
Kursa yszıl
Kendinden mi bahsediyorsun
Evet
Asosyal misin
Evet 🙂↕️
Bunu yenmelisin 😉
Benim için çok zor ve imkansız artık yaşım 28 herkeisn çevresi arkadaşı var artık
Ne alakası var. Sanki nene olmuşsun
Ne iş yapıyorsun
Çalışmıyorum kpss var
Anladım
İstersen arkadaş olabiliriz
Ben de sıkılıyorum
?
Aaa aynı ben
Doğal davranacaksın.
Spor salonları bugünler için var canım.
Benzer durumdayım. Gel konuşalım
adım atarak
Aynı sorun bende var
Öşür öşür oh
Nerde yaşıyorsun
Sosyalleşmeye çalış
O seni bulacaktır
Hfghj
Kendini açman lazım
Alaa bu ben
Açılman lazım