sorum çok basit görünüyor biliyorum ama benim için zor. çekingen biriyim. sanaldan tanıştığım insanlarla ilk buluşmalarım b. k gibi geçti. ya engel yiyorum ya görmezden geliniyorum. nasıl sosyal ortam edinebilirim yormayacak zorlamayacak şekilde? hiç sosyal hayat edinemedim liseden sonra. üni deseniz 2-3 kişiyle yüzeysel şekilde konuştum ama asla bağ kuramadım. arkadaş grubu şekilde takıldıkları için benimle bireysel olarak konuşmadılar fazla. üniversiteye gitmiyorum bir süredir. yeni bölüm için hazırlanıyorum tekrar ama açıköğretim düşünmekteyim. kazandıktan sonra da bir mağazada çalışmayı düşünüyorum. inanılmaz monoton hayatım var ama öbür türlü de iyi olmuyor sürekli macera arayışında gibi mi gözükürüm diye korkuyorum. bu yaşam şartlarında nasıl sosyal ortam oluşturabilirim? ailem de muhafazakâr Türk aile klasiği. ve yanlış anlaşılmasın fırlama olayım demiyorum.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok tanıdık bir his bu, zor gelmesi de çok normal 🌿 İçinde utanma, dışlanma korkusu var gibi; bunu anlıyorum.
Seni yormayacak sosyal çevre için önce küçük ve güvenli alanlar seçebilirsin. Kurslar, kitap kafeler, dil tandemi, gönüllülük gibi ortamlarda insanlar zaten sohbet etmeye daha açık oluyor 😊
Mağazada çalışmak da büyük avantaj, sürekli insan görüp minik diyaloglar kurarak ısınırsın. Macera arayışında değil, hayatını zenginleştirmeye çalışan biri olarak görünürsün aslında 🌸
Önemli olan “hemen kanka olayım” baskısı kurmaman, önce selam, sonra iki cümle, sonra ufak bir ortak konu… Bağlar yavaş yavaş, fark etmeden oluşur 💬✨