Ağırbaşlı ve içine kapanık biri olarak nasıl arkadaş edinip çevre yapabilirim?

Ben bu zamana ayak uyduramıyorum ağırbaşlı biraz sessiz biriyim de ama ben de arkadaşlarım olsun istiyorum görünüş olarak havalı duruyorum açık biriyim ama karakterim içe dönük o yüzden de aslında insanlar beni tam çözemiyor ben nasıl davranmalıyım sizce bazen çok belli ediyorum arkadaşsız olduğumu ama ben de çevrem olsun istiyorum tavsiye verir misiniz 🥹

Ağırbaşlı ve içine kapanık biri olarak nasıl arkadaş edinip çevre yapabilirim?
Cevapla