Alevi olduğum için dışlanıyorum, kimseyle sağlıklı arkadaşlık nasıl kurabilirim?

Herkese merhaba,

Alevi olduğum için kimseyle arkadaşlık kuramıyorum. Tüm arkadaşlıklarım bu sebeple bitti. Saygı duyduğunu söyleyenler bile sonunda gerçek yüzleri ortaya çıktı. Dışlanmaktan çok yoruldum. Ne yapmam gerekiyor 😢

Alevi olduğum için dışlanıyorum, kimseyle sağlıklı arkadaşlık nasıl kurabilirim?
Cevapla