Evlenmek istemeyen insanlara niye saygı duyulmuyor?

Kendimi hiç öyle bir şeye hazır hissetmiyorum kime söylesem öyle şey olur mu vesaire insan evlenmeden de bir birey değil mi? Niye bu kadar diretmiş bir şey, herkes evliliğe uygun değil ben de öyleyim, özellikle çocuk sahibi olmak istemiyorum bu bencillik de değil farkındalık iyi bir anne olacağımı düşünmüyorum tahammülsüz bir insanım böyle deyince de fikrin değişir diyorlar ben küçüklüğümden beri istemiyordum, evlenmeyen insan bir amaç güdemez mi? Niye her şeyimizi evlilik ve çocuğa endeksliyoruz?
Evlenmek istemeyen insanlara niye saygı duyulmuyor?
Cevapla