Misal ben evlenmeye şu an çoook uzak hissediyorum kendimi. Daha hayatımın baharındayım. 😂 bana kalkıp evde kaldın, yok efendim senin yaşında bilmem kimin kaç çocuğu olmuş... Çok saçma sapan cümleler duyuyorum. Eminim yalnız değilimdir. hayır yani zorunda değilim değiliz? bu ısrar niye Evlenmeyen insana toplum neden kötü gözle bakar?
Aynen ya. Evlenmem deyince sanki sorunum varmış gibi bakıyorlar. " Niye çürük elma mısın yoksa?" diyorlar. Bu ne çirkin bir söz. "Evlenmezsen kötü gözle bakarlar, acaba bu kız ne yaptı da kimse onu almıyor falan derler." Bak hele sözlere bak sen. Elalemin ağzı torba değil ki bağlayalım. Her şeye bir laf. Başkalarının kararlarına saygı duymuyorlar. Görücü usulü biriyle evlenip mutlu rolü yapmaya alışmış onlar. Maksat evli olsunlar da evde kalmış demesinler.
kötü gözle bakmaz da yani çok cahil kesim bakar anca. Ama maalesef türk toplumunda evlenmeyen insanı ötekileştirme var. Sanki evlenmesi gerekiyor, sanki evlenmezse yaa yazıkk ah daha iyileri senin olsun guzzuum gibi söylemlere düşüncelere maruz kalıyor. saçma sapan bir zihniyet
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
toplumu takan kim? 33 yaşındayım. evlenmiyorum. kime ne? naabıcaklar? erkek adamım. güçlüyüm. yakışır mı bana karıların dizi dibinde ömür geçirmek? kadınlar için maymun olmak? yakışmaz. ben kadınsızda yaşarım. yaşıyorum. kimsede gıkını çıkartamaz. bu yaştan sonra millete hesap vermem. adamın asabını bozmasınlar. toplum kimmiş? toplumla işim yok zaten. kudursunlar. umrumda bile değil. ben bildiğimi okurum.
Benim öyle bir derdim yok ama olsaydı ve bana yaşıtlari örnek gösterip evlenme zamanın geldi vs. Gibj sözler sarfetseler ben de onlarin yaşında ölmüş insanları sayar sira sende , sen neden ölmüyorsun derdim. Kimse konusamazdi 😆😆😆
Toplumun çoğu maalesef ki geri kalmış. Yok evde kalmış vs diye dayatmalar. Bilmiyorlar ki evde kalma diye birşey yok umarım bazı insanların düşünceleri değişir
Toplum başka insanlara kıyaslayıp onun 2 çocuğu olmuş sen evde kaldın Vs şeyler söylüyorlarda evlenenlerde sanki dört dört'lük bir hayatları varmış gibi en iyisi bekarlığın tadını çıkarmak😊