Tek eşli insanlara neden saygısızlık yapılıyor?

Tek eşlilikten yanayım sosyal medya olsun çevreden duyduğum bazı sözler gerçekten çok saygısızca hergun aynı yemek mi yenir erkek adamsın tek kadınla yaşanır mı kadınlara değişiklik iyidir kaçamak iyidir gibi saygısızca çirkin sözler eskiden çok eşlilik diye bişey yoktu ya da bukadar rahat karsilanmiyordu bu durum şimdi ise tek esliligi sürekli eleştiri alaycı bı hal olarak çok esliligi sanki bı başarı gibi görünüyor yanlismiyim bu konuşmalara sadece banami denk geldi

Tek eşli insanlara neden saygısızlık yapılıyor?
Cevapla