Eşlerin birbirlerinin yanında osurması samimiyet mi saygısızlık mı?

Asla istemezdim eşimin yanımda osurmasını ve bende asla yapamam saygısızlıktır diyordum. Ama yıl geçtikçe ve özellikle doğumdan sonra gaz yapma zorunluluğumuz olduğu için yapıyordum hastanede mecbur. Derken alıştım. Hatta normal geliyor artık ve daha samimi hissediyorum. Onu da zorla alıştırdım artık oda yapıyor.

Eşlerin birbirlerinin yanında osurması samimiyet mi saygısızlık mı?
Cevapla