Eşlerin birbiri yanında osurması ne kadar doğru?

Ben delircem gerçekten. Eşim yanımda osuruyor ve bunun normal olduğunu söylüyor bence saygısızlık kaç kez uyardım ailemde kimsede görmediğim duymadığım bişey bu

Güncellemeler
1 yıl
Ve şöyle diyo karısından osuruğunu saklayan herşeyini saklar ben senden hiçbir şeyimi saklamıyorum 😳
Eşlerin birbiri yanında osurması ne kadar doğru?
Cevapla