Baskıci aile sorunsalı yüzünden ne yapmalıyım?

Reşitim ama tek başıma şehir değiştirmem, erkek arkadaşım olamaz, gece geç gelemem geç dediğimde maks 12 o da baya zor. Yani arada da sürekli dışarı çıkamam, evde özel alan zaten yok. Cat pat odaya dalmalar, kimle konuşuyorsunlar kimle buluşuyorsunlar la bi rahat verin be. Bu durumdan nasıl kurtulucam kaldı ki içki de içen birisiyim yani ailemin tam tersiyim. Bu durumdan nasıl kurtulucam neden saygı duyulmuyor 18 yaşındayım ve ben de kendi kararlarımı kendim alabilirim illa uzakta mı bir halt çevirmem gerekiyor ne yapayım ot gibi mi yaşayayım gece 10 11 hemen dibindeki bakkala izin vermezler gitmeme. Buna izin vermeyen babam kim bilir ne boklar yemiş zamanında anneme gelicek olursan bu kadar baskının ne anlamı var tatlı krizim tuttu diye kavga sebebi mal mal işler. Yok dolmuşa bin yok gittiğin yerleri haber ver et. Bunlar koruma kisvesi altında yapılan kısıtlama ve hayattan bunaltma
Güncellemeler
3 ay
İstediğim bokuda rahatlikla yiyorum istersem sekste yaparım buna naisl engel olucaklat tek problemleri bir erkeğin altına yatma ihtimalimse zaten çoktan yattım bu ksiitlamalarin mantığı ne müslüman bile değilken neden müslüman gibi yaşamak zorundayım
Güncellemeler
3 ay
Bazen kendimi öldürsemmi diyorum onca sorunun ardında bide bunlarla uğraşıyorum sanki herkes önüme taş koymak için dünden razı ailem keşke amımı umursadigi kadar beni ve duygularımıza umursasa tek dertleri erkeklere verme ihtimalimki veriyorum zaten sikismeme uğruna neden tüm bu zorlukları yaisyorum kendi başıma evde bile bırakmıyorlar öyle bir kisitalama diyeyim
Baskıci aile sorunsalı yüzünden ne yapmalıyım?
Cevapla