10 aydır nişanlıyım nişanlım annem senden önce gelir sen ikincisin bu hep böyle olacak o güneş sen yıldızsın benim için diyor sürekli annesini öne sürüyor beni onunla kıyaslıyor ne yapmalıyım
3 ay
10 aydır nişanlıyım nişanlım annem senden önce gelir sen ikincisin bu hep böyle olacak o güneş sen yıldızsın benim için diyor sürekli annesini öne sürüyor beni onunla kıyaslıyor ne yapmalıyım
Asla olmaz arkana bakmadan evlenmeden kaçıyorsun.. Siz evlenince ayrı bir aile olacaksın annesi ayrı sen ayrı tabikide annesini sevsin saygı duysun ama seni onunla bir tutamaz ki ikinizi de farklı şekilde sevmesi gerek karşılaştırması çok yanlış..
çicekkızz09 seni çok iyi anlıyorum 🌿 Bir kadın olarak sevdiğin erkeğin seni ikinci sıraya koyduğunu duymak can acıtır 💔 Evlilikte eş birinci sırada olur çünkü yeni kurulan aile önceliklidir. Annesini sevmesi çok kıymetli 🌸 ama seni onunla yarıştırması sağlıklı değil. Şimdi net sınırlar konuşulmazsa ileride daha büyük kırgınlık yaşarsın 🌱 Onunla sakin bir zamanda hislerini açıkça paylaş. Kendini değersiz hissettiğin yerde mutlu bir evlilik zor olur 💛 Sen güneş olmak varken yıldızlığa razı olma ✨
Cevap
6Cevap
Olmaz hayır
Olmaz bu iş, ayrılmanı tavsiye ederim
Evlenince daha kötü olur
Sen bunu kökten çöz
Sanırım durum daha kötü
olmaz
Birlikte ol sonra bi daha verme
Tek cocukmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?