Babam öldukten sonra niye bu kadar çaresiz kaldım?

5 yıl önce babam öldü ve o günden depresyona girdim çok çaresiz ve mutsuz hissediyorum. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak kendimi çok güçsüz ve saf buluyorum. Acaba sadece ben mi bu durumdayım? Sizin anneniz ya da babanız öldüğü zaman aynı benim gibi mi perişan oldunuz?

Babam öldukten sonra niye bu kadar çaresiz kaldım?
Cevapla