Babam öldüğünden beri kendimi toparlayamadım ne yapsam sizce?

Geçen sene Babam öldü ama ben çok üzüldüm ama ne çare geri gelmez ama ben kendimi bir türlü kendime gelemiyorum çok severdim onu oda beni onun yanına gitmek istiyorum neden bizi bıraktı 2 kardeşiz benden 2 yaş küçük Kız kardeşimi Annemi neden bıraktı inşaatçıydı iş kazasında öldü ekmek parası için iki kuruş para için ölüme gitti şimdi nasıl yaşarım ben yaşayamıyorum her günüm ziyan çile keder biliyor musunuz en çok ben üzülüyorum canım Babam kala kala fotoğrafları kaldı elimde
Babam öldüğünden beri kendimi toparlayamadım ne yapsam sizce?
Cevapla