Ailem benim yalnızlığımı neden kabullenemiyor?

32 yaşındayım tipsizin tekiyim. Bana hiçbir kız bakmaz. Ben bunu 18 yaşındayken kabul ettim. Hiçbir hoşlandığım kıza merhaba bile demedim. Ailem sürekli "yaşın geldi artık evlenmen lazım" falan diyor. Tipsizim bana hiçbir kız bakmaz diyorum anlamıyorlar. Gerçek sebebi bu arkadaş tip yoksa kız da yok. Bu gerçekten kabul etmesi zor bir şey mi? Ölene kadar yalnız kalıcam. Ben bile kabullenirken ailem neden kabullenemiyor?

Ailem benim yalnızlığımı neden kabullenemiyor?
Cevapla