31 yaşındayım, ailemle yaşarken bu kadar bunalmam normal mi, ne yapmalıyım?

Az öncede eclenemedin diyor taşıtların üç çocuk yaptı vs diyor ben evlenmek istemiyorum hiç aile evinde de durmak sıkıcı geliyor hergun aynı yemek yap çay yap çay getir baya sıkıcı tek avantajı el oğlu yok ona yapmazdım hizmet galiba bunalrim hemen

31 yaşındayım, ailemle yaşarken bu kadar bunalmam normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla