26 yaşındayım, bir işim yok. Evdeyim, ailem çok mu üzülüyordur?

Kendimi işe yaramaz hissediyorum. Öğretmenim ama atanamadım ki zaten çok zor. Sanki ailemi üzüyormuşum gibi geliyor. Ben mi kendimi suçluyorum yoksa cidden işe yaramayan onları üzen bi evlat mıyım
26 yaşındayım, bir işim yok. Evdeyim, ailem çok mu üzülüyordur?
Cevapla