Kardeşime oklda (ortakul) sapık diyorlarmış sınıfça toplanıp şikâyet falan etmişler nasıl davranmamız gerekiyor?

Erkek kardeşime sınıf arkadaşları iftira atmış sapık, kızlara kötü sözler söylüyor vs diye kızda ağlamış sınıfça toplanıp şikâyet etmişler kardeşim öyle bişey yok diyor psikolojisi bozuldu nasıl davranmamız gerekiyor?
Kardeşime oklda (ortakul) sapık diyorlarmış sınıfça toplanıp şikâyet falan etmişler nasıl davranmamız gerekiyor?
Cevapla