Bayram ziyaretleri tam bir denge sanatı 🎈 Bence “mutlaka önce şu tarafa gidilir” diye bir kural yok ama bizim kültürde çoğu aile önce baba tarafına gidiyor. Ben de yıllardır önce baba tarafına uğrayıp sonra anne tarafına geçiyorum 👨👩👧👦
Ailenin beklentilerini, kimin daha alıngan olduğunu ve sana hangi planın daha iyi hissettirdiğini düşün. Partnerin varsa onun ailesini de hesaba kat 🧠💗
Evlenmişim. Hayalimdeki en güzel kadın yanımda. Her gün ayrı seviyorum. Hiç bir şey önemli değil. Onunla yolculuk etmek bana daha keyif verir. Sana sorayım. Başardığın ne var? Başarıya ulaşırken ki o zaman içinde güzel yaşamaya devam etmek istiyorum. Onun anası ya da benim anam ne fark eder benim gözümde oraya giderken yol önemli bence
Ben ilk önce yakın olana uğrarım. Benim için orası ya da burası sorun değil. Bilirsiniz, eskiler bunu çok sorun ederler. "İlk önce benim tarafıma gidilecek" diye tartışmalar bile çıkar hatta. Boşananları da bilirim bu konuda. Bu yüzden aslında önemli bir konu
Ohaaa vay canına derde bak. O ayrılanlar için bence bahane bu. Bak seninde tercihin yakın olan yol daha anlamlı ajjaaja birine uğradık diyelim. Değişiklik olsun zamanımız varsa o yöne dünyayı dolaşıp diğer taraftan diğer anama babama gidebilirim. Hep bir iki dünya ülkesine de uğramış oluruz. Zamanımız varsa ajaja
Kaç adım attıktan sonra Allah ne verdiyse deniyorum önemli olan o adımı atabilmek Herkes yapar aslında. E kullandığın araba daha tehlikeli Ya sen ne kadar tedbir alırsan al karşındaki gelip sana çarpabiliyor ama Yamaç paraşütünde böyle bir durum söz konusu değil risk daha az sadece alışık değiliz. Seni arada görüyorum güzel sorular kendimle tartışmaya sokuyor buna iyi bir çay gider diye çay içerken sohbet ediyorum görüyorsun bir anne baba düşündük dünyayı dolaştık. Sevgilinle evlilik Adımı mı atıyorsun yaza düğünde göbek mi atacağız yoksa
Platformdaki soruları göre kalitesi gayet güzel. Vallahi ben de günlük olarak tutuyorum Instagram'a girmiyorum bu aralar ailemle birlikte vakit geçirmek acayip derecede hoşuma gidiyor bu Platformu kullanıyorum. Anana Babanla aran nasıl
Benimde canım çekti. Vallahi ben de yapıcam. Açlık bulaşıcı bir şey ajjajaj önce tadına bakalım sonra tuzunu atarız. Yanına da annem acı biber turşusu yapmış offff domatesli. Müthiş ya. Acı biberleri turşuya basmadan haslayınca mideyi de yakmıyor. Tavsiye ederim.
Bekarız. Bırakta olsun o kadar aç mı kalacağız. Hamaratımdır. Hayat bu ne olır ne olmaz diye bir ara baklava imalathanesinde çalışmıştım. Kalfa oldum. Usta olacakken bıraktım. Ajajajaj elimde bilezik olsun. Parmaklarım lezzetlidir. Dışarıda yediğin yemekten daha lezzetli olur yaptığın yemek haksız mıyım?
En İyi Cevaplar