İyi Bayramlar bu arada 🍭 Mesafe olarak kim yakın ise istikamet orası.


Ya bu iki kavramı kim çıkarmış Allah aşkına ne alaka ya zaten evlenince senin benim diye bir şey yok sonuçta aileler bir gel bir insan eşine ailesine kendi annesi babası gibi baktığı süreceSeni benim ailem diye bir kavram kalmaz onun annesi babası senin annen baban kim çıkardı ya
birtakım ataerkil durumlardan ötürü baba tarafına gidiliyor. 2 senedir anne tarafına gitmiyorduk. Nihayet annem bu sene yumruğu masaya vurdu. Tıpış tıpış gittik
Cevap
9Cevap
Karı koca arasındaki bu savaş asla bitmiyor. Boşanmaya kadar bile gidiyor. Kimse alttan almıyor
Kimseyi ziyaret etmiyorum
Her ikisi de şehir dışında oldukları için ziyaret edecek kimsemiz olmuyor haliyle. Benim de işime geliyor ne el öpme ne de harçlık derdindeyim
Anne tarafı komple Türkiye’de, Baba tarafını ziyaret ediyoruz
Değer mi hiç, bayram iznim yok, bilet fiyatları uçmuş
Anne tarafından pek kalan olmadı baba tarafını ziyaret ediyoruz
Babam yok tarafida yok
Hep anne tarafına giderim
Baba tarafım pek yok bi halam var o tarafta. Iki tarafta bize gelir kısaca.
Baba tarafım yakın olduğu için ilk onları ziyaret ederim
ikisine de ziyater etmiyorum facebook veya whatsappdan yaz bitsin..
kardeşler toplanıp önce anne tarafına daha yakın olduğu için sonra baba tarafına gidiyoruz
Baba tarafı İstanbul'da olduğu için ilk onları ziyaret ediyorum sonra İzmir'e anne tarafı için geçicegiz
Baba, çünkü onlar daha yakın oturuyor
Bayramdan bayrama değişiyor.
Fark ederse kahrolayım sksjmdk
Anne tarafı knk
yakın olan kimse ona giderim
iyi bayramlar, baba
anne
Kimseyi
Tarafsızım
Kutlamıyorum
Amerikada johnny e bayramın kutlu olsun dersen. Adam sana What's going on der
Baba🙄
Hiçbirini
Baba
Baba
Lokasyon >..
Baba tarafını..
Kimseyi.
Anne tarafı
İkisini de etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?