1997’liyim.
Geçmişten bugüne çok şeyi net hatırlamıyorum ama şunu biliyorum:
Huzurlu ve mutlu olduğum zamanlar çocukluğumdaydı.
Çocukken kendimi daha güvende hissediyordum.
Bu ülkede, bu dünyada bir yere ait olduğumu hissediyordum.
Her şey daha masumdu, daha doğaldı.
Kalabalık sofraları özlüyorum.
Akraba ilişkilerini, eski bayramları, gelenekleri…
İnsanların gerçekten bir arada olduğu zamanları.
Bugün nankörlük gibi olmasın ama
hiçbir şey mutlu etmiyor.
İstediğim her şeye sahip olsam, dünya ayaklarımın altına serilse bile
aklım, ruhum, kalbim geçmişte kaldı.
Şimdi o kalabalıklar bile sahte gibi geliyor.
Derin bağlar yok.
Herkes hipnoz edilmiş gibi küçük ekranlara bakıp dalıp gidiyor.
Sohbetin tadı yok, temasın anlamı yok.
O zamanların huzurunu arıyorum.
Maneviyatını, samimiyetini, doğallığını arıyorum.
Belki de mesele doyumsuzluk değil…
Belki ruhumuzun beslendiği şeyler artık çok az. Paketler güzel içleri boş...😏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer