Hepimizin çocukluk yıllarına duyduğu özlem var değil mi?

Arkadaşlar büyük üyelerimizde var ama benim çocukluğum 90 lı yıllarda geçti,ve 90 lı yılların müzikleri nedense şimdikilerden kat kat üstün ve sizden ricam sizi o yıllara götüreyim ama en sevdiğiniz müziğin linkini de paylaşabilir misiniz?Koleksiyonum için.
Hepimizin çocukluk yıllarına duyduğu özlem var değil mi?
Cevapla