Sizce erken yaşta evlenenler egoya kapılıyo mu?

Geçen sene ilkokul arkadaşımla karşılaştım evleneceğini ve Nevşehire taşınacağını söyledi gerçekten içten bir şekilde hayırlı olsun çok sevindim dedim sende var mı öyle şeyler dedi yok dedim hahaha diye güldüm. Bugün de davetiyesini atıp seni de bekliyorum canım yazmış. O canım kelimesi bile çok şey ifade etmiyo mu mesela büyük bir samimiyetsizliği

Sizce erken yaşta evlenenler egoya kapılıyo mu?
Cevapla